tisdag 17 april 2018

Det kom inget?

Nej, inget sent inlägg i lördags, för V stannade till fem på morgonen sen satte jag mig i telefonen innan jag la mig på morgonen nånting..
Kanske var lika bäst, en person som är expert på o göra mig arg hade fått mig förbannad och jag känner att lite av det nog hade läckt ut då..
Fattar inte hur jag kan bli så arg? Hur kan en enda person få mig att vilja riskera allt bara för o få slå lite? Det är för mig en gåta.
Förhoppningsvis slipper jag den människan nu, efter helgen måste budskapet gått in att han inte är välkommen längre. Inte alls. Jag vill inte se honom mer. Inte med vänner, inte på krogen, inte här för o hämta sina saker. Inte alls.

För övrigt hade vi en riktig toppenkväll/natt! God middag, drinkar, skype-samtal med bästa D i flera timmar, vilket var längesen, massa musik, trallade med, pratade i mängder, skrattade en hel del. Pratade om allt från himmel till jord, det var så skönt. Måste göras om!

Idag har varit en rätt lugn dag.. Börjat kolla en ny serie, "Lie to me", den e faktiskt riktigt bra. Gick och la om Fabians bandage på vårdcentralen och handlade lite. Imorgon ska jag bege mig upp på stan för o fixa lite ärenden, kommer bli segt då jag lite vant mig att sova länge och vara uppe sent nu... Men men, så är det, bara o ta tag i det. Måste inte upp tidigt så det är ju ett plus, öppet på eftermiddagen med.

Känner mig däven i kroppen. Hat, sorg, ilska, ledsamhet, förvirring, nervositet.. Inget positivt ur det inte! Därav en serie, kan man tänka på annat.
Ska väl snart ta min kvällsmedicin och göra mig klar för sängen men tänkte dra nått avsnitt till först.
Men först ska jag äta buffalowings. Det är gott!
XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar