lördag 22 december 2012

Äntligen helg..

Japps, imorse fick jag sova. Länge, min underbara pojke vakjnade inte förens halv nio. och kom in och väckte mig vid tio nånting :)
SKönt till tusen kan jag lova, och väl behövligt då det blev sent ikväll igår. Inte planerat, hade tänkt lägga mig tidigt.. Men ja, sånt kan ju ändras...

Snart kommer Fia, efter en dag som varit väldigt bra men uttröttande!
Lugn & skön morgon, följt av sockerkasbak & bytesträff. Hittade massa skoj^^

Pea kom hit, med Jonas, och vi fick paket :D
Saknat henne till tusen, så det var riktigt skoj. Mys!! Fikade lite, Jonas lekte med barnen (Fabian hade två kompisar här) och jag & min pärla pratade. Allting är så förvirrande just nu? Aja, bara tiden som kan visa vad som sker, men snart hoppas jag. Vill inte sitta i ett mellanläge, det är det värsta som finns!

Slå in lite mer julklappar & sen ta mig nått gott..
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar