torsdag 6 december 2012

Rysningar!!

Ohjaa, helt sjukt.
Tror jag just såg den bästa filmen jag någonsin sett.
(Okej, nu kommer hälften av alla som läser detta absolut inte hålla med, men vet ni vad? Det skiter jag i, för ni har fel!!!).

Breaking Dawn Part 2

Underbar. Toppade alla filmerna i hela twilightserien med hästlängder, och jag visste det redan innan. Hur kunde det bli något annat resultat, när boken är så sjukt fantastisk????



Oh Jesus Kristus, vet fan inte hur jag ska kunna varva ner nu, skulle kunna se den tre gånger till bara för att jag kan.
Trodde fram tills för två timmar sedan att Jurassic Park var något av det bästa, men ja.. Dom hoppade just ner från sin heliga förstaplats ;)

Okej, jag har udda filmsmak, det kan jag lätt erkänna. Men alltså, den här var magisk. Magisk, magisk, magisk!

Men jaha, dricka en kopp te, sedan lägga mig, lååång dag imorgon. Inte så mkt att göra, men den saken som ska göras kommer kännas jobbig. Tur jag har min kära familjepedagog där för o stötta, haha, även om det är från utsidan av rummet^^

Aja, dessutom ringa ett samtal, plugga materialet för nya jobbet som startar måndag (som btw kommer bli awesome, kan inte bli annat när det gäller nytt folk, något att göra, rutiner & egna pengar liksom) och om jag är friskare imorgon och febern gett med sig så blir det även pulkabacken skulle jag tro. Ja, efter vi skottat oss ut ur lägenheten efter denna förbannade snöstorm! :)

Jag är lycklig. Lycklig, lycklig, lycklig.. Det är snart jul, vi kan åka pulka för det är mkt snö (finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder^^), vi ska bege oss mot lek&bus någon helg framöver och tidigare idag diskuterade jag jul & nyår med Marie. Kommer bli myspys! KalleAnka, julklappar, julmat & julgodis. Ska baka det när jag har ork. Men inte för tidigt, då hinner det ta slut, haha!!!

Började slå in paket idag, känner mig rätt stolt. Brukar typ varje år komma på veckan innan att julklappar inte är klart, men i år så har jag varit ute i god tid, så bara inslagning som är kvar i stort sett. Några smågrejer kvar att fixa bara, men det hinns med! :)

Jaha.. Så vad ska jag hitta på nu då? Borde sova, definitivt. Men om man inte är sugen på o sova då? Tror fan jag & Fabian ska ta oss och handla imorgon.. Måste ringa K med, kolla om måndag..

God natt :)
XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar