söndag 16 december 2012

En tidig morgon!

Japps, här är man uppe med tuppen, även fast Fabian fortfarande sover!

Gårdagen spenderades med lek, gos, kortspel, frisering av mitt vackra hår & sedan besök av mitt egna mirakel^^ Hur underbart som helst!

En supernöjd (&supersnygg!!!) tjej som är nyfriserad i sitt hår! ;)


Trivs otroligt bra på mitt jobb, men det bästa är nog ändå att man njuter desto mer av helgen ;) Man vill hinna med så mkt mer. Förutom det som skrivet ovan, så har jag även dammsugit, gått med maaassssaaa skräp (inte orkat springa i snöstormen haha), skurat mitt badrum och tagit en kopp te med en kär vän. Hunnit med xx antal telefonsamtal med, så måste ha varit jävla effektiv får jag nog stolt skriva ;)

Aja, dagen bjuder på pepparkaks-husbygge, lite lek & två avsnitt av julkalender (jag missade igår, rackarns så irriterande, tur för mig att man kan se i efterhand haha).. Men just nu blire att lägga sig på soffan & invänta att plutt vaknar och ska ha frukost!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar