måndag 17 december 2012

What if..?

Ja, det är frågan.. Tänk om. Detta om är ett störande moment, och världens alla människor skulle garanterat fungera bättre utan det.

Dagen:
Ohja, dagen ja. Försov oss, så dålig start, men ack sådan energi jag haft! Jobbet gick superbra, pesonligt bästa på 4 sälj (vilket är snuskigt imponerande med tanke på att jag började för en vecka sen, all credit till mig tack!) och folket var lika charmigt som föregående vecka!
Väl hemkommen åt vi mat och såg julkalendern, sen skickade jag faktiskt min plutt i säng. Inte för jag inte ville umgås med honom, utan för jag hade tusen saker att göra. Papper som skulle fixas, sidor som skulle kollas, brev som skulle skrivas & julklappar som ska slås in. Måste även diska innan jag lägger mig och så borde jag egentligen duscha, men det får jag helt enkelt göra imorgon bitti om jag inte pallar.

Älskar mina arbetstider.. Hur trist det än är att sluta så "sent" så är det ju faktiskt bara vinter ett par månader till! När vår & sommar dyker upp kommer ju detta vara ultimata dagarna, då ljuset fortfarande når efter klockan tre på eftermiddagen haha, och man kan göra saker EFTER jobbet och ändå inte behöva gå upp före gryning. Jag är nöjd. Mer än nöjd.

Kanske var detta precis vad jag behövde? En förändring till det bättre. Faktum är det nog flera förändringar som gjort detta egentligen, inte bara jobbet. Tagit tag i en del privata saker med som gett utdelning, vilket känns bra. Efter första steget är taget är det andra inte lika svårt!

Vill sova, men måste som sagt diska och bli klar med paketinslagning. Och ta fram en matlåda ur frysen, kan ju vara skoj att äta imorgon med, haha.
Igår somnade jag klockan åtta. ÅTTA!! Haha, då är man trött, och trots det försov vi oss (mest för jag somnade innan jag "skulle", så hade inte stallt klockan)..

Aja, ringa bästa Denise och sedan diska!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar