lördag 1 december 2012

Och så var det dags igen då!

Japps, efter gårdagkvällen, som blev lite vildare än jag tänkt mig haha, så är det nu lördag och dags att fira min kära far som fyller 60 och min bror som fyller 30 :D Kommer bli en trevlig kväll, mkt folk, god mat & lite dricka till det. Senare på kvällningen ska jag in och fira kära Linda som fyller 25 :) Blir en fullspäckad kväll med andra ord ;)

Snart kommer Weros in, då ska vi sola, duscha & fixa till oss, nog för jag alltid är fräsch som en nyponros, men tror de andra på festen skulle uppskatta om jag inte stinker solariesvett haha!

Nej, dags att ta tag i dagen. Slå in paket, äta en liten bit & plocka iordning kläder för senare, kan ju vara bra att vara effektiv ibland :P

Ha en trevlig kväll!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar