fredag 28 december 2012

Låt dig inte luras..!

Nej, den som säger att man kan få allt, bara man vill tillräckligt mkt, den ljuger. Ingen kan få allt, så är det bara.


Jobbat två dagar, F är hos kontaktfamiljen, mysigt för honom, och i ärlighetens namn skönt för mig med :) Gått bra på jobbet, trots två mkt lugna dagar.. Men skönt det med, hinna lära känna mina medarbetare lite bättre :)

Händer just nu? Inväntar sällskap, medans jag lyssnar musik, dricker gott och försöker göra mig i ordning.. Men ja, är man så snygg som jag, då tar det inte lång tid^^
Tror min kära vän dyker in senare, men sånt vet man ju aldrig, humöret där svänger ju oftare än kvinnor byter underkläder har jag märkt.. Hoppas kan man ju alltid, för ses vill jag verkligen! Saknar enormt!!

Aja, det var väl allt för stunden skulle jag tro.
Over and out!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar