lördag 8 december 2012

Hej & hå!

Snorig till tusen, men mår överlag såå mkt bättre än i veckan!
Fabian åkte, rätt så otippat, bort igår och sov hos en kompis som ville leka, så jag & Fia passade på att kolla lite film & efter det åkte jag & Erica och spelade biljard. Mysigt!
Väl hemma blev det lite te sen sängen, sovit hela natten inatt, så jävla skönt! Inte vaknat av hosta, kissnödiga barn, eller alvedonintag :)

Idag blire marieberg med Fia&Fabian, kolla lite, handla lite mat och sen fixa lite julgrejer. Ska kolla om Fabians kusin ville sova här ikväll också, Marie skulle ringa snart. Jag tänkte väl hoppa in i en dusch, så jag hinner torka håret innan jag ska ut i kylan sen, så ruskigt kallt :) Men fint, riktigt fint väder idag! Hoppas det håller i sig så man orkar vistas utomhus iaf under veckan :)

Nej, rusa vidare.
Ha en fin dag!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar