torsdag 20 december 2012

En bra dag..!

Haft en sån jävla toppendag. Vaknade pigg & glad, gjorde en topprestatoin på jobbet & gjorde personligt säljrekord igen, och det är så härlig stämning där!

Idag blev vi dessutom bjudna på lunch, hur mysigt som helst!

Nu trött som en gnu, pratat i telefonen sen jag kom hem mer eller mindre, mitt liv känns som kaos, då är det bra att prata av sig. Kanske därför jobbet känns så himla bra just nu? En fast punkt, göra något jag är bra på och känna att jag får ut något av det.
Känns som mkt i mitt liv kretsar just det just nu.. Att känna att jag är bra.. Eller rättare sagt: Jag vet att jag är bra, men jag vill få något för det liksom. Känna att andra ser & faktiskt uppskattar mitt engagemang.

Aja, dags att sova.. Jobb imorgon, sedan handla hoppas jag på. Efter det blir det lite film, och lördag mys & julklappsbyte med min bästa pärla! Saknat massor, så det kommer bli perfekt! Hundvakt också hela helgen, kommer bli skoj, massa tid för utelek & bus ;) Ska även på bytesträffen här i krokarna, baka lite sockerkaka & ta med dit, sen låta Fabian leka av sig lite :)

Fan, jul liksom. Att tiden går så fort? Helt galet.. Och vet ni? Jag kommer få masssssor av paket! ;) Haha, jag är som en femåring när det kommer till paket, vill ha så många som möjligt och det är sååå spännande! Haha, kan knappt sitta stilla nu när jag vet att det ligger massa paket & väntar på mig :D

Jag har några klappar kvar att inhandla, sen är jag med klar. Kommer bli bra.

Nej, som sagt, sängen.
Sov gott!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar