torsdag 6 december 2012

Och så var det med det!

Japps, hoppades på lite spel ikväll, men ingen verkar kunna. Då tänkte jag film, men så insåg jag att jag inte hittade något bra.
Denna kväll är ungefär lika rolig som denna dag varit. Inte så skoj med andra ord!

Hatar o vara sjuk. Och hatar att sitta instängd i min lägenhet, utan annat sällskap än min son. Nog för han är det bästa jag har, men vi börjar bli liite trötta på varandra nu efter flera dagar härinne. Jag snorar som en gnu och hostar, men febern har iaf gått ner. Kanske är jag bättre imorgon!?!
Fabian lider av konstant huvudvärk, antar det är förkylningens fel det med..

Men jaha, helg efter imorgon då. Någon som har några planer? Jag har inga, ska koncentrera mig på o ta det lugnt och vila upp mig inför måndag, måste hinna bli frisk. Om jag orkar tänkte jag kolla om E vill komma en sväng då, det vore ju skoj iaf :)
Ska färga mitt hår med, tröttnat på detta nu haha, vet bara inte hur. Vill klippa mig också, men det får vänta tills jag vet hur jag vill ha det!

Jaha.. Nehe.. Roligare än såhär blir det inte en torsdagskväll hos mig, så godnatt på er!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar