måndag 3 december 2012

Oh, jag älskar!!!

Japps, kär&lycklig, kan inte bli bättre.
Dessutom har Fabian & jag haft världens mysigaste kväll med god mat & sedan kollade vi Greveholm i sängen. Så jävla bra julkalender det där, längtar redan tills imorgon^^
Älskade pappa 60 år!
Hämtade material på nya jobbet idag, som ska studeras till nästa måndag då jag ska dit & starta. Kommer nog bli skoj! Vad annat kan det bli med nytt folk, lite bättre rutiner & saker att göra på dagen liksom? :)

Gårdagen var mindre kul kan jag lova. Bakfull som aldrig förr, trött & jävlig haha! Men blev en bra dag det med, trots att jag hela tiden var tvungen att prata & störa när någon på tvn sa något, hela kvällen dessutom^^ Jag var nog nöjd, men Weronica mindre nöjd haha, det var henne jag försökte prata med när hon försökte höra tvn :P
Förmiddagen spenderades med min finaste, det var väl behövligt, för kramar får man aaaaaldrig för mkt av!! :) *kärlek*
Andrehas blir gammal^^


Lördagskvällen då gott folk? Jodå, det var skoj, tackar som frågar^^ Typ hela släkten, lite vänner på det, extrema mängder alkohol, massor av musik & god mat. Det var skoj faktiskt!


Har en liiiten aning om att det var fler än jag som var lite ur gängorna igår haha, för jag som kom hem och mötte finaste vid tre var inte sist hem, inte mest berusad & dansade inte mest haha. Jag stod och serverade i baren efter middagen ihop med Weros :)


Det var väl efter elva nångång som lekandet, dansandet och vändorna till baren blev lite tätare skulle jag tro, och ungefär vid samma tidpunkt blev även bilderna lite suddigare ;P
Aja, nu är jag slut.
Blir the OC sen sova tidigt, har en hejdundrande hosta för tillfället, så lika bra att ta lite te och en filt. Myyyys!




Fabian hade en toppenhelg med K&M, bowlade, lekte & var på julbord! :)



XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar