fredag 14 december 2012

Goder morgon, goder morgon!

Japps, uppe med tuppen, eller ja, fan innan egentligen. Hade en liten kille som bestämt inte kunde sova inatt (??) trots mörker & kyla, så la honom till slut i min säng.. Ingenting jag brukar göra, sedan familjepedagogen hjälpte oss med nattning undviker jag det till varje pris när vi är hemma, men i förrgår somnade jag före honom i hans säng (okej, heelt slut av jobbet) och nu inatt fick han lägga sig hos mig. Men tror ni han somnade eller? Nää. Sen när han väl somnade framåt två nånting började jag må illa av magkatarren så jag var uppe ett bra tag till efter det.. Sov så jävla rastlöst överlag, så när klockan ringde var jag redan uppe.. Kommer bli en lång dag :/

Längtar till jobbet, att se folk, att göra nått jag tycker är roligt och att sedan komma hem så är det kväll liksom. Ingenting behöver man planera för dagen, haha. Och så är det ju helg med, jag har överlevt min första vecka :D

Ikväll blire vampire diaries och greveholm några avsnitt med sällskap. Lovade Fabian att han fick vara uppe lite längre med. Kanske, kanske sover han lite längre imorgon :)

Känns så jävla konstigt. En vecka till, sen äre fan jul och allt! Jag som tyckte jag var ute i så jävla god tid med julklappar är fortfarande inte klar, så jävla sjukt egentligen, haha!

Aja, ska fixa iordning ett brev som måste postas idag, sen klä på honom kläder och bege sig.
Ha en fin dag!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar